review ☆ Ellen Panda Violet

Zawsze chciałam zobaczyć jak to jest z różowymi, fioletowymi czy innymi bardziej 'bajeranckimi' odcieniami. Ostatnio niezbyt przychylna jestem ku soczewkom, które maja nawet 14.5. Zaczynam być trochę wybredna co do soczewek :)




Ellen Panda Violet (PM14)


☆ Specyfikacje ☆
wielkość: 14mm(wydają się o wiele większe)
 ☆ krzywizna: 8.6mm
☆ żywotność: 6 miesięcy
☆ nawodnienie: 38%
☆ moc: od 0 do -5.00

Komfort ☆4/5
Niestety w porównaniu z innymi soczewkami, jakie nosiłam do tej pory...wypadają nieco gorzej.  Niestety mogę nosić je o te 2/3 godziny mniej niż zwykłe lub częściej mnie uwierają.

Wygląd ☆ 5/5
Dość klasyczny print. Nie wyróżnia się mocno samym wzorem na tęczówce, a zarazem podkreśla czarną obwódką. Naturalny kolor zostaje zgrabnie wtopiony w 'nakładany'.

Cena ☆ $18 / ok 72PLN 
(obecnie jest przecena na 7$)

Ocena ☆☆☆☆






 




12 komentarze:

  1. jestes juz ktoras z rzedu osoba u ktorej widze te soczewki i chyba w koncu sie na jakies skusze biorac pod uwage , ze sa dosc tanie, a ja musze zamowic w koncu jakies lensy, bo oszaleje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam o soczewkach, ale się ich boję... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego. Mogę zrobić nagranie mówiące co i jak z soczewkami. Może strach minie lub będzie mniejszy i się skusisz :)

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że nigdy nie myślałam nad soczewkami. Po pierwsze dlatego, że mój naturalny kolor oczy jest wystarczająco ładny, a po drugie bałabym się wsadzić sobie coś do oka :D

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lubię swoje oczy, ale tak samo lubię robić makijaże azjatyckie, a niestety do nich potrzebne są często soczewki. Dużo dają, tworzą piękne efekty w zestawieniu z dobrym makijażem i rzęsami. :)

      Usuń
  4. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Są super, sześć miesięcy to całkiem sporo.
    Kiedyś kupiłam sobie czarne, straszyłam wszystkich przyjaciół ale wyglądało to całkiem okej.
    Ostatnio właśnie się zastanawiałam nad kupnem kolorowych, może skuszę się na ten fiolecik, bo nie jest zbyt agresywnie wyglądający. Raczej tak przyjemnie zmienia oczy.

    I bardzo uroczo w nich wyglądasz <3

    http://zosianocere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię na dniach recenzję zielonych soczewek. Są niewielkie, ale sprawiają, że oko jest wyrazistrze, chociaż nie wpływa to na naturalność. Może takie Cię bardziej zainteresują do noszenia na co dzień :3

      Usuń
  6. Wooow~~ Ale pięknie <3 <3 Soczewki wyglądają świetnie :D :D Chciałam swego czasu kupić - te na zdjęciach szczególnie mi przypadły do gustu, chyba wrócę do tego planu :3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wrażenie że na jednym zdjęciu wyszły zielone ;; XD ale ładne ^^

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie filtr zmienił im kolor nieco >:
      No naprawdę się w nich zakochałam!

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.